niedziela, 3 stycznia 2016

Zima z Owidią - Karnawałowe pazurki

Witajcie.

Dzisiaj pokażę Wam mani, które zmalowałam na sylwestra, ale ostatecznie w nim nie pojechałam.
Zapomniałam założyć rękawiczek do sprzątania w domu i mani starło mi się porządnie podczas czyszczenia blach drapakiem :(

A szkoda bo podobało mi się... Wyglądało tak:








Do wykonania tego mani użyłam lakierów Golden Rose Rich Color o numerach 09 i 46, a także po raz pierwszy użyłam brokatu który nałożyłam pędzelkiem w kształcie wachlarza. Średnio mi się pracowało z tym brokatem, ale bardzo chciałam spróbować a akurat nadarzyła się okazja w postaci Sylwestra :)
Gradient wykonałam przy pomocy kawałka uciętej gąbki kuchennej, nie jest idealnie ale jak na drugi raz chyba całkiem nieźle ;)

8 komentarzy:

  1. Super różowe paznokcie;) jak ja dawno nie nosiłam tego kolorku, muszę do niego wrócić;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja też długo go nie nosiłam i jakoś tak wpadł mi w oko kiedy kombinowałam co by tu zmalować na sylwestra :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń