wtorek, 5 lipca 2016

Pastelowy fiolet - Golden Rose Color Expert nr 66

Witajcie.

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować lakier z serii Color Expert od Golden Rose. Jest to piękny jasny pastelowy fiolet o numerze 66. Ponieważ już go używałam mogę co nieco powiedzieć o nim samym jak i o zmywaniu.

Lakiery z tej serii mają pojemność 10,2 ml i kosztują około 5-6 złotych w zależności od miejsca zakupu. Wyposażone są w szerokie pędzelki, którymi bardzo wygodnie się maluje.

Lakier jest kremowy, nie znajdziecie w nim żadnych błyszczących drobinek czy dodatków.
Do pełnego krycia potrzebuje dwóch cienkich warstw, jedna to stanowczo za mało. Schnie dość szybko, nie patrzyłam na zegarek, ale po mniej więcej 5 minutach nakładałam drugą warstwę, druga schnie troszeczkę dłużej ale nie przesadnie długo.

Standardowo lakiery tej serii spokojnie trzymają się u mnie około tygodnia. Około czwartego-piątego dnia pojawiają się delikatne przetarcia na końcówkach, ale nie są specjalnie widoczne. Trwałość jest niezależna od tego czy stosuję top z Golden Rose czy Sally Hansen.

Lakier zmywa się lekko i łatwo, nie brudzi skórek. A przynajmniej mnie się to jeszcze nie zdarzyło ;)

Ponieważ jednak jednolite kolory dość szybko mi się nudzą następnego dnia po nałożeniu postanowiłam dodać do mani stemple do których wykorzystałam lakier Golden Rose Magnetic o numerze 107. Odbiłam wzór z płytki JQ-22.

Nie wiedziałam jak sprawdzi się lakier z serii magnetic przy odbijaniu wzorku, ale muszę przyznać że wyszło nieźle. Chciałam coś co będzie delikatnie błyszczało i na paznokciach da bardzo lekki efekt i udało mi się to osiągnąć.











24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, subtelnie. Lubię lakiery z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Też je lubię zwłaszcza za stosunek ceny do jakości :)

      Usuń
  3. ładny kolorek :) muszę w końcu kupić jakieś lakiery z gr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :) Polecam, zwłaszcza serię Rich Color i Color Expert. Ładne kolory, niska cena. Tylko na jasne trzeba uważać bo czasami przy malowaniu smużą.

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba to, jak ozdobiłaś paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek jest piękny nawet sam w sobie, a stempelek dodatkowo go podkreśla ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda stempelek tym magnetycznym lakierem - tak delikatnie błyszczy ;-) Bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Też mi się podoba ten efekt. Dziękuję :)

      Usuń
  7. Mam ten lakier , ale już od bardzo dawna i zgęstniał niestety , ale kolorek jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda bo kolor jest naprawdę świetny.

      Usuń
  8. Śliczny kolorek, przepięknie komponuje się ze stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten lakier, bardzo mi się podoba :) świetne połączenie ze stemplami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię, bardzo mi pasuje na lato i wiosnę :-)

      Usuń
  10. jeśli chodzi o pastelowy fiolet, również mam ten kolor i bardzo go lubię. ogólnie, Color Expert to chyba moja ulubiona seria z GR.:) i zazdroszczę takich perfekcyjnych stempli, ja u siebie próbowałam kilka razy i ogólnie rzecz biorąc, masakra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię właśnie Ce i Rich Color :-)
      Ja na początku też miałam problem ze stemplami, wystarczy spojrzeć na pierwsze moje wpisy ;-) Tak naprawdę jest to kwestia ćwiczeń i nie oszukujmy się stempla. Pierwszy jaki miałam był za twardy i nie dało się nim odbijać wzorów, porządnie zaczęło mi to wychodzić że stemple B.Loves Plates :-)

      Usuń
    2. no ja na razie mam zestaw z aliexpress. kupiłam też jakiś u siebie w sklepiku, ale tylko dla tego czegoś, do rozporwadzania lakieru na stempelku, bo było plastikowe i mniej rysowało blaszkę. no ale też na razie szkoda mi więcej wydać, jeśli faktycznie nic z tego nie będzie :(

      Usuń
    3. Nie wiem jaki masz zestaw, świetnie sprawdza się stempel z B.loves Plates. Ja kupiłam przezroczysty na allegro za 15 złotych i sprawdza się super. Myślę że jak będziesz miała stempel który Ci podpisuje to z czasem nabierzesz wprawy i będziesz robiła piękne stemple :-)

      Usuń