niedziela, 24 lipca 2016

Urlopowo z Golden Rose

Witajcie.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać co zmalowałam na wyjazd urlopowy.

Jak zwykle sięgnęłam po niezawodny w moim przypadku Golden Rose.
Jest to prześliczny koral z serii Color Expert o numerze 15.

Lakier jest kremowy o gładkim wykończeniu. Bardzo ładnie kryje przy dwóch cienkich warstwach. Krótko schnie co umożliwia szybkie zakończenie manikiuru. I co bardzo mi się w nim podoba - nie stwarza absolutnie żadnych problemów przy zmywaniu.

Do wykonania zdobienia wykorzystałam płytkę JQ043, oraz dwa lakiery Essence Colour & go, czarny 144 black is back, oraz z drobinkami 103 space queen. 

Wybaczcie mi proszę stan lakieru na zdjęciach że zdobieniem, ale robiłam je już po około tygodniu urlopu i zdążyły sporo w międzyczasie przeżyć. Tankowanie auta, rozkładanie i zwijanie namiotu, kąpiel w jeziorze i wiele innych ;-)

Was zapraszam na zdjęcia, a ja lecę nadrabiać zaległości pourlopowe z Waszych blogów :)









10 komentarzy:

  1. kolor lakieru śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten kolorek ma na prawdę rewelacyjny odcień! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor i zdobienie są prześliczne :) Stan lakieru po tygodniu na urlopie robi wrażenie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Też byłam zaskoczona że oo takich przejściach nawet znoszę wygląda :-D

      Usuń
  4. Piękny kolor. Takiego nie mam jeszcze w swojej kolekcji i muszę to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor. Takiego nie mam jeszcze w swojej kolekcji i muszę to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń