piątek, 1 lipca 2016

Weselny gradient

W sobotę byłam na weselu mojego przyjaciela, takiego co to zawsze mówił, że "czeka aż narodzi się matka jego przyszłej żony". Cieszę się, że mogłam być razem z Nim w tym dniu, zwłaszcza że jego żona jest wspaniałą osobą i bardzo ją polubiłam. 

A jak wesele to wiadomo - ładna sukienka, makijaż no i oczywiście piękne paznokcie :-D Miałam z tym trochę problemu bo chociaż wiedziałam jakich kolorów chcę użyć, to nie miałam pomysłu na końcowy wygląd mani. Ponieważ sukienka była koralowa wpadająca w róż to taki właśnie wybrałam lakier. No i oczywiście zdobienie, w kolorze czarnym bo takie miałam dodatki. Sukienka prosta o jednolita dawała dużo możliwości - może aż za dużo ;-) Chciałam coś co nie będzie przesadzone, ale może przykuć wzrok. Dlatego ostatecznie zdecydowałam się na biało koralowy gradient i stemple kwiatowe.

Do wykonania mani użyłam lakierów Golden Rose: Color Expert nr 02 i Express Dry nr 37,  do stempli użyłam lakieru Rich Color nr 35 i płytki JQ24. A do utrwalenia mój ulubiony ostatnimi czasy topem Sally Hansen Insta Dri.






Co mi się bardzo podoba to to, że robiąc mani z użyciem lakierów Golden Rose i topem SH moje mani mam już 7 dzień i dalej wygląda dobrze. Nie ma żadnych odprysków, są tylko przetarcia na końcówkach, ale naprawdę baaardzo delikatne. Mogłoby być lepiej gdyby skórki nie były w tak tragicznym stanie ale nie miałam czasu w tym tygodniu kompletnie o nie zadbać. 









12 komentarzy:

  1. Ale piękne pazury! Uwielbim gradient jako tło pod jakieś zdobienia ;)

    Ja piaski zawijam w klipsy! 3 minutki i pazurki zmyte bez szorowania :d

    Kochana biel z Avonu, koniecznie z serii gel jest moją uluboną! Ja już mam 3 buteleczkę ;) Kładę takie delikatnie grubsze warstwy, ale mega szybko zasychają ;) Z GR nie miałam bieli, ale tą bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Będę musiała wypróbować zarówno sposób na zmycie piasków jak i biel z Avonu :)

      Usuń
  2. Świetne! gradient jako tlo- to jest to 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Też mi się podoba gradient w tej roli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie całość wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gradient i zdobienie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń